Tuesday 8 May 2012

Berkenaan Herbalife

Herbalife


Tanpa Ubat & Tanpa Suntikan


................. Hanya Dengan Nutrisi.................... 


> Selesaikan masalah berat badan anda sehingga 10kg dalam 30 hari secara selamat & semulajadi.


> Tidak perlu senaman, mudah diikuti, keberkesanan dijamin 100%!


> Penampilan baru yang lebih muda & sedap mata memandang.
> Daya tahan terhadap penyakit terbina secara semulajadi.
> Tidak perlu berlapar.


> Masih boleh makan makanan kegemaran.


> Badan sentiasa segar dan bertenaga sepanjang hari.
> Tiada sebarang kesan sampingan.

Boleh diambil oleh sesiapa sahaja, semua peringkat umur, orang sakit, ibu mengandung, ibu menyusu,kanak-kanak dll.

Perasa : Dutch Chocolate, Cappucino, French Vanila, Tropical Fruits DanStrawberry.

Menawarkan nutrisi yang diatur secara peribadi untuk menyokong gaya hidup yang sihat. Penyelesaian yang tepat dan mudah untuk mereka yang ingin :


·                     menurunkan berat badan, 3-5 kg sebulan.
·                     menaikkan berat badan.
·                     mengekalkan berat badan
·                     menambahkan tenaga, awet muda dan mencantikkan kulit.
·                     memperbaiki kesihatan (sakit jantung, gastrik, magrain, darah tinggi, kencing manis dll)memperbaiki cara makan yang tidak sihat
·                     berat badan berlebihan, cara makan yang tidak sihat dan berisiko tinggi terhadap masalah kesihatan

90% cubaan untuk menguruskan badan gagal. Sebab utamanya adalah kerana memilih jalan yang salah. JANGAN terperangkap dengan peratusan ini..Jom ketahuilah fakta ini :

1. Andai anda memilih untu kurangkan makan - kesannya, otot mengecut, air dalam badan berkurangan dan kadar metabolisme turun mendadak. Anda akan kurus sekejab, badan akan naik kembali dan boleh mendatangkan gastrik.

2. Ambil pil pelangsingan - kesannya, selera makan hilang, loya, pening2, memudaratkan kesiahatan. Berat turun pada peringkat awal, jika berhenti ambil badan akan kembali naik secara mendadak.

3. Makan buah-buahan sahaja - kesannya, badan tidak bertenaga kerana nutrisi tidak lengkap dan seimbang, diet ini tidak kekal anda akan putus asa, terpaksa berlapar.

4. Ambil produk dari syarikat baru - kesannya, kredibiliti syarikat yang tidak sempurna, hanya pentingkan keuntungan, kesan sampingan tidak diketahui. ini akan menghabiskan wang dan mendapat kesan sampingan samada dalam jangka masa panjang atau pendek.
Bagaimana untuk dapatkan nutrisi yang lengkap dan seimbang :
·                     Pakar pemakanan menyatakan bahawa kita perlu makan 4000 kalori dalam sehari untuk mendapatkan nutrisi yang lengkap yang diperlukan oleh badan.
Apa yang berlaku sekiranya kita makan 4000 kalori dalam sehari :
·                     Secara purata, lelaki membakar 2200 kalori dalam sehari.
·                     Kemana perginya lebihan 1800 kalori lagi? Tentunya ke sel2 lemak kita dan inilah sebabnya berat badan kita semakin naik dan penampilan kita menjadi tidak menarik.

" Cara diet yang sihat adalah bekalkan nutrisi yang cukup kepada badan, bina otot dan tingkatkan kadar metabolisma. Dengan ini otot akan terbina, lemak dibakar setiap hari, badan yang sihat dan segar kerana nutrisi cukup dalam badan dan daya tahan penyakit secara semualajadi "
Bagaimana kita hendak pastikan semua nutrisi mikro di atas dibekalkan kepada badan setiap hari?
·                     Usah risau! Segalanya telah diformulasikan, dikaji, disukat, dicuba dan terbuktiberkesan selama lebih 30 tahun. Semuanya ada dalam Formula 1!
Bagaimana boleh langsing dalam masa yang singkat?
·                     Pengambilan Tea Mix akanmembakar kalori seperti kita melakukan aerobik 20 minit.
·                     Jika kadar Metabolisma anda tinggi, berat akan turun lebih cepat kerana metabolisma membantu pembakaran kalori lebih cepat. Jadi pilih makanan yang seimbang semasa program ini.
Bagaimana aturan pengambilannya?
·                     Gantikan 2 makanan rutin anda dengan Shake lazat dan makan sekali seperti biasa.
·                     Minum Tea Mix 3-4 cawan sehari dan anda akan hilangkan ke semua lemak-lemak yang merungsingkan, kekalkan berat badan ideal dengan mudah, dan pasti akan merasakan apa sebenarnya SIHAT.
* Bagi yang ingin tambah berat badan = 3 kali makanan seimbang + 3 kali shake herbalife
* Bagi yang ingin turun berat badan = gantikan 2 kali shake herbalife (sarapan & makan malam) dan sekali makan makanan seimbang (tengahari)
* Maintain berat badan(ideal) = gantikan 1 kali shake herbalife (sarapan) dan makan makanan seimbang (tengahari dan malam) .

" Makanan seimbang bermakna makanan kurang lemak seperti bersantan, bergoreng atau bergula tinggi "

Cara membancuh shake herbalife.

1. Campurkan Formula 1 = 2 scoop + Formula 3 = 1 scoop ke dalam air biasa, air soya atau jus buah-buahan bersama 4-5 ketul ais ke dalam shaker atau pengisar. Kisar atau goncang hingga sebati. Elakkan guna air panas!

2. Tea Mix = 1/2 sudu/scoop, campurkan bersama air sejuk atau air panas. Nikmati pada bila-bila masa. Boleh diambil 2- 4 cawan sehari.

BERITA BAIK..!!
Minum HERBALIFE Boleh Mengandung..?

Ini adalah testimonial terbaru yang saya terima melalui SMS daripada saudari Nancy dari Sabah. Tahniah diucapkan kerana bakal menjadi ibu tak lama lagi.Setelah menunggu hampir 2 tahun, akhirnya penantian sampai juga.

Pada mulanyer beliau spt malu2 utk beritahu, tetapi apabila saya lihat dr pertanyaan melalui sms beliau tanyer jika wanita pregnant bole minum shake @ tidak, terus saya ajukan pertanyaan adakah beliau yg pregnant? Dan terbukala rahsia beliau mengandung 5 minggu. Tahniah..tahniah..best nyer dgr. Dari minum shake untuk turunkan berat, akhirnya berita gembira yg muncul.

Shake boleh diambil ketika pregnant kerana ia baik utk kesihatan ibu dan bayi dlm kandungan. Selain membekalkan nutrisi diperlukan seharian, ia juga dapat membantu dalam menjaga kenaikan berat badan dari naik melampau. Memang ketika pregnant berat akan naik dan itu adalah penting tetapi ia juga berfungis mengawal kenaikan berat supaya tidak melebihi kenaikan yang sepatutnyer disamping memberi tenaga kepada si ibu.
Bagi mereka yg pregnant, cara penggunaan adalah ambil 3-4 kali shake sehari dan makan seperti biasa. Tea tidak dibenarkan ambil kerana tea untuk detox dan tidak sesuai untuk yg pregnant.

Masa dalam pantang anda juga bole ambil shake juga dan turunkan berat badan semula.
Tetapi walau apa pun, jangan anggap yang Herbalife ini yang membuatkan saudari Nancy mengandung, Ini adalah pemberian dari Allah S.W.T juga, Herbalife adalah sebab. Oleh itu tidak salah mencari solusi atas setiap apa permasalahan pun.

Cara Turun Berat Untuk Ibu Menyusu Badan
Di sini saya akan berikan beberapa tips dan info untuk mereka yang masih lagi menyusukan anak dan dalam masa yang sana ingin menurunkan berat badan.
Q: Adakah Herbalife selamat digunakan oleh mereka yg mengandung dan juga menyusukan anak?
A: Ya, memang selamat, ini kerana herbalife bukan ubat tetapi adalah sel nutrisi yang diperlukan oleh badan kita. Pregnant lady ( guna untuk kesihatan diri dan anak) manakala Breastfeeding Mom (Guna untuk lose weight).
Info:
·                     Penggunaan ‘teamix’ adalah pilihan untuk ibu yang menyusukan anak, ini kerana teamix mengandungi kafein. Tapi tiada masalah jika ingin mengambil teamix, cuma kurangkan kuantiti tea (buat ‘light’ ajer) dan replace dengan air kosong setelah minum tea. cth: 1 cup teamix, so kita kena replace dengan ambil 1 cup air kosong @ lebih selepas itu.
·                     Akhir sekali seperti yang kita tahu teamix membantu dalam mempercepatkan lose weight, so setelah tidak lagi menyusukan anak, kita bole la ambil teamix seperti biasa.

A) Menu Lepas Pantang (Health)
Breakfast- SHAKE
Lunch- Normal Meal
Dinner- Normal Meal

B) Menu Lose Weight
Breakfast- SHAKE
Lunch- Normal Meal
Dinner- SHAKE

Perlu di ambil perhatian, seperti yang kita tahu kebanyakan orang ingin mendapat result dengan cepat. Herbalife memang boleh tetapi ia juga bergantung sepenuhnya kepada diri anda sendiri.
Cara makan yang betul ketika puasa? 
Ikutlah jadual yang ditetapkan oleh Herbalife
Buka Puasa - (7 pm) Meal biasa, 1000 kalori
Supper - (12 pm) Herbalife Shake 100 kalori
Sahur - (5 am) Herbalife Shake 100 kalori


Kalau taknak minum shake ketika supper, gantikan dengan snack yang rendah kalori tetapi mampu untuk menampung perut buat sementara waktu. Contohnya seperti yogurt, segelas susu rendah lemak, segelas air soya, digestive biscuits atau buah-buahan.

click to enlarge

1 comment:

  1. Hello everyone my name Ximena Jimena from Cuba i want to use this medium to inform the world on how i got cured from Herpes at first when i had symptoms back in 2014 i went for test and it came out positive i lost hope of getting a better relationship or marriage, everything changed when i met Dr Itua i contacted explained everything to him and he said he has the cure so i decided to order it from him, so i actually did after 2 weeks i went for test and i was negative i'm forever grateful to him.he can also cure
    hpv
    Hiv/Aids
    epilepsy
    sickle cell anaemia
    diabetes
    copd
    barrenness
    cancer
    wart
    psoriasis
    pityriasis rosea etc.
    email: drituaherbalcenter@gmail.com
    whatsapp: +2348149277976

    ReplyDelete

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...